Tuesday, October 11, 2011

Bff never end

bff;kawan baik
dia lah yg stu dalam hidup sye selepas ayah dan ibu
mungkin kami x lah serapat mana awl nye
dia lah umpama musuh utama ku dlu..dan akhir nye,,
saya yg propose dia untuk menjadi BFF sya
tp dia lah kawan yang sering beri tawa dan riang di hati.
dia lah kawan baik ku hidup dan mati..
saat saya tinggal kan dia dlu..
hati sebak dan sedih tak terhingga.
hanya Allah sahaja yang tahu betapa sebak nye di hati saat tgl kan dia
kami sering bergaduh.mungkin kami x sehaluan.
tp kami cube untuk saling memahami
dia sering merajuk ,,,dan saya yang akn sedaya upaya pujuk dia
dia memang kuat merajok
tp sye suke tgk dia merajok
dia sgt comel,,
kadang sye pernah terfikir mungkin saya dan dia x sesuai
dr segi bentuk badan,mungkin dia lebih malu tuk berkawan ngan dengan sya
tp saya harap dia x begitu
kami pernah bergaduh begitu lama
sedangkan kami sebilik
malah kami juga bersebelahan katil , senang cerita kepala bertemu kepala
tp entah knapa hati dia sangat keras nak maaf kan sya.
hampir 4 bln rasa nye kami bergaduh,
dan akhir nye saya dan dia bersatu semula..
ingat lah wahai kawan ku 
kau lah kawan baik ku hidup dan mati..
walaupon seribu kawan yang dtg
hanya kau di ingatan.
maaf kan sya klau sya selalu lupe nak mesj awk
sya lupa nk call awk
atau sya lupa nk chat ngan awk kat fb
bkn sebb sya smbong atau lupa kan awk
kite sama2 sibuk dengan study,
insyaallah..klau kite dh habis study nnati sya cadang nak bercuti ngan awk
awk ingat lah sye sebgai kawan awk tuk selama nye..bkn lah musuh untuk awk benci
sya akan selalu syg kan awk sebagai kawan baek saya..


anis si gadis comel + pendek + cute +manja = i love my bff


SAYANG KAMU YANG MEMBACA

2 comments:

  1. ko yg nk wat aq nanges neyh ... so sad la ! bdway thnks..syg kau ketat2 BFF :)

    ReplyDelete
  2. la...mne ade aq wat ko nanges lah...ko nie...
    syg ko lbh ketat2 BFF

    ReplyDelete