Friday, June 22, 2012

nk promote dia...

hai kawan-kawan...sihat ke?hrm teha hri nie penat sgt2..pgi2 ayah dah kejut kena g beli kan top up untuk kedai...tup2 lak kedai nye tak buka lgi..so teha pun g lah blek..masa blek tu singgah kedai bahan kek...wah...saya terasa sgt nk makan kek...lgi pun barang2 kek kat umah banyak yg dah hbis.so isi lah mne2 yang dah tak ada..lpas dah blek beli barang...ase kesian lak kat ayah..nnti ayah kena keluar pergi beli topup..so saya pun patah balik g beli kat klang besar..wah sgt penat lah bawak kete manual nie...brulah saya tahu mcm mne ayah saya penat bawak saya kehulur - kehilir,, huhu..nak buat kek tak tahu bila..tuggu rajin and ade mse..klau saya dah buat..saya bg kwan2 cuci mata ye..hahahahah...ok lah blek pada cite sebenar....saya sebenar nye nk promoto kuih raya milik chef saya...yelah saya dulu kan belaja kolej masakan..so chef2 saya nie hebat2 gak dalam bidang kuih muih ini..,dan dia nie selalu gak masuk majalah and tahun lps dia ada masuk buletin utama sebab biskut2 yang di jual sgt menarik dan kebanyakn pekerja chef saya ada lah lelaki...dan chef saya nie pun lelaki...kalau kawn2 tgk biskut nie memang sedap..lgi2 tyme raya..semua akan suka pada biskut nie. opss..chef saya nie bukan sahaja berniaga kuih raya..malah menerima tempahan kek weading,besday dan mcam2 lagi lah...tempahan dri artis pun selalu dia amik,,,cth mcm nabil , anak arwah susulawati , ish ramai lagi lah..klau korang berminat.. sila ke blog atau pun facebook MAC(mad about cake)...nah saya tunjuk kan cth2 biskut dari kedai mereka





sedap2 kan....saya lak terliur......
kalian semua tak tgk kek2 yang cantek lgi...
ini salah 1 kek yg saya paling sya suka


klau kawan-kawan nk tgk..banyak lgi , kawan-kawan boleh tgk kat FB dan Blog MAC ok


ok lah kawan-kawan...saya ade banyak keje lain nak buat ini...so kawan-kawan g lah menjengah jap ke lamaweb yang saya bg tdi tu..mana tau ada antara kalian yng tgh cari kek tuk weading ke kan....ini memang yang terbaik lah...
P/s:nie bukan promote yang berbayar..

SAYANG KAMU YANG MEMBACA

4 comments:

  1. hai terliur tengok makanan semua tuh ha. eh saya tag awak http://mydreamzworlds.blogspot.com/2012/06/segmen-amira-nak-review-blog-korang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks awk..klau awk nk kawen..g lah oder kat chef sya...harga leh nego..:)

      Delete
  2. Emm.. Apa maksud beli topup untuk kedai?? Jika admin sediakan khidmat topup henfon orang, daftar je kat program autotopup tu. Memnag berfaedah n menguntungkan. Lol.
    Last time makan kek, kek beli kat KLCC. Sebiji makan berdua. Mcm nak pengsan. Lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..ayah sye ade buka kedai runcit..so jual top up...skrg dh x pyah nk g kedai tu sbb ade org yg jual dtg kedai...wah...sye klau makan kek 1 slices pun dh muak..:)

      Delete