Sunday, June 24, 2012

tolong lah bg komen skit.

hai kawan2 ku yang di sygi....saya nak mintak tolong boleh??boleh lah..http://matcuoi.com
tapi saya tak nak lah paksa klau korang tak nak tolong saya....
saya nak mintak tolong kat kawan-kawan yg pro dalam blog nie...
silalah bg komen sikit pasal blog saya...pasal cerita saya ke.,..plz...klau tak memuaskan saya nak perbaiki...
kalau ada yg sudi mengomen blog saya...jutaan terima kasih sya ucapkan..sebb andalah yg terbaik http://matcuoi.com.thanks ye kawan....love u all
SAYANG KAMU YANG MEMBACA

8 comments:

  1. ehem..ehem..nak comment bole? err.. tp segan pulak..farah bukan nye pro sgt psl blog ni pown.. blog farah pown x femes..hee~~

    tp nk comment jugak :p blog ni da okey daa..comel... pink and putih..farah pown suke pink ;) widget kt sidebar pown da okey..

    tp kalau centre kan header tu lg comel..kalau transparent kn header pown lg sematt..he~~ but tu cme pndpt farah laa..

    klu nk mcm nie je pown da okey da..cuttie bloggie :D

    eh jap, lagi satu..err.. harap dpt buang Word Verification kt bhgian komen nie..agk susah klu blogger laen nk komen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks farah...sye hargai coment dri awk tu..but 1 question....sye x berapa tahu sgt psl ayat bloger nie..ape tu word verification?plz bg tunjuk ajar..thanks...

      Delete
    2. saya potong line ek.. hoho.. word verification tu ialah lepas kita letak komen, kita diminta tuk menaip huruf atau nombor baru komen kita lepas. Bagi blogger yang menggunakan broadband, mmg takkan komen sebab memakan masa dan juga bandwidth dorg.

      Delete
  2. Saya pun bukan blogger pro gak tapi sekadar bagi pandangan.. ramai blogger tak letak lagu dalam blog sebab tak mesra pemaca. Byngkan pembaca tu seorang pekerja pejabat, tiba2 keluar bunyi yang menandakan ada orang tak kerja tapi surf net, memang benda camni akan menggalakka mereka lari.
    Yang lain takde masalah. Ringan je nak loading. Lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambahan... kesalahan minor je ni.. "sayang kamu yang mebaca". Admin terlupa letak huruf m.

      Delete
    2. thank apple....:0..wah sye selalu slh menaip..mungkin berlagak nk type laju....kesalah yg x di sengaja kan....thanks sgt2....

      Delete
  3. most welcome dear :) betol ckp apple tuh :) ni ade tuto mcm mane nk buang word verification tuu..try laa..lg senang org nk comment :)

    http://www.lyssasecret.com/2011/11/hapuskan-word-verification-di-comment.html

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks fara,.,,jasa u alls sgt2di hargai...klau ade mse leh saya belanja u all mkan kek..:)hand made by me..(^_^)

      Delete